PSV

Fit blijven tijdens corona: PSV en Brainport lanceren platform

PSV en Brainport Eindhoven starten maandag een bewustwordingscampagne om werknemers van de Brainport-bedrijven fit en vitaal te houden.

De campagne is gericht aan de 55.000 werknemers die werkzaam zijn bij bedrijven die onder de naam van Brainport, partner zijn van PSV. Gedurende acht weken worden video’s, tips, informatie en ‘persoonlijke uitdagingen’ onder de aandacht van de doelgroep gebracht.

“Ons doel is een regio waar de mensen zich nóg fitter, vitaler en dus gezonder voelen. Alle partners samen beschikken over ontzettend veel kennis en expertise. Wij brengen dit nu allemaal samen op één platform”, zo zegt een woordvoerder van het vitaliteitsplatform. “Als partners geloven wij namelijk in de meerwaarde van het delen van kennis, zoals in onze regio continue gebeurt.”

De verschillende partners dragen allemaal hun steentje bij. Zo deelt Philips haar kennis over slaap en slaapproblemen. Jumbo helpt met het voedingspatroon en ASML geeft advies over time-management. Praktische adviezen komen van onder meer Boudewijn Zenden, Toon Gerbrands en TU/e-professor Aarnout Brombacher.

Laat je reactie achter