FC Eindhoven adopteert vibes
De Eindhovense vibes pronken tijdens het seizoen 2020/21 op het shirt van FC Eindhoven.
De vibes komen midden op de borst van het thuisshirt. Op het keepersshirt en het uitshirt komt het stadsembleem op de achterkant.
Met het plaatsen van het beeldmerk van de stad, benadrukt FC Eindhoven zijn band met de stad. “111 jaar geleden is deze voetbalclub opgericht voor alle Eindhovenaren, dat is iets om trots op te mogen zijn", laat directeur Justin Goetzee weten.
"Het dragen van het merk van de stad op het authentieke Blauw-Witte shirt van FC Eindhoven laat deze connectie met de stad zien. Eindhoven is samenwerken, onconventioneel denken en energie uitstralen. Waarden die ook in het DNA van FC Eindhoven zitten", aldus de directeur.
Energie
Peter Kentie, van citymarketeer Eindhoven365 is blij dat de vibes op het blauw-witte shirt te zien zijn. "We zijn trots en erkentelijk dat het merk van de stad midden op de borst van het thuisshirt van FC Eindhoven staat, de voetbalclub die de naam van onze stad draagt. De vibes stralen energie uit en komen goed tot hun recht tussen het logo van de club, het Nike-merk en centraal boven hoofdsponsor VDL."
Eerder maakte ook PSV bekend de vibes in het thuisshirt te verwerken.
Laat je reactie achter